header-image

RESPONSABLE DE PROTECCIÓ DE DATES I POLITIQUES TIC (DPD)

• Ubicació: Barcelona (Espanya)
  • Tipus de Contracte: Indefinit
  • Jornada: Jornada completa
  • Sector: Salut
  • Vacants: 1
  • Disciplina: TIC
  • Modalitat de treball: Presencial

Fundació Puigvert

PERQUÈ TREBALLAR EN FUNDACIÓ PUIGVERT?

• Perquè som un hospital referent en urologia, nefrologia, andrologia i medicina reproductiva.
  • Perquè et proporcionarem desenvolupament i coneixement: formació, docència i recerca.
  • Perquè et podràs beneficiar de: xec guarderia, gimnàs, assegurança mèdica, xec transport i d’altres.
  • Perquè som un centre compromès amb la Tolerància Zero davant qualsevol tipus de discriminació i especialment davant l’assetjament per sexe.
  • Perquè reforcem els nostres 4 pilars: Igualtat – Treball en equip – Respecte – Empatia.
  • Perquè volem que formis part del nostre equip.

Descripció de l'oferta

En doble dependència de la Direcció General i de la Direcció de Sistemes d’Informació.

Les seves responsabilitats és centra en la definició, gestió i control en tots els aspectes vinculats amb la protecció de dades i en coordinació amb la Direcció de Sistemes d’Informació col·labora en la definició i desplegament de polítiques i procediments de governança de l’àrea TIC.

Requisits

• Coneixements en normatives de seguretat de la informació i protecció de dades (Estàndards ETSI i ISO 27000, Esquema Nacional de Seguridad, LOPDGDD, GDPR, etc.).
  • Es valoraran certificacions especifiques de Protecció de Dades.
  • Es valoraran certificacions especifiques de Seguretat de la Informació: CISA, CGEIT, CRISC, CDPP, CISSP o CISM i altres.

Es valorarà:

Experiència demostrable, mínim dos anys, en:

• Funcions de Delegat o Delegada de Protecció de Dades
  • Funcions de Delegat o Delegada de Compliance
  • Funcions de governança tecnològica, en concret implementació de polítiques i procediments TIC.
  • Coneixements i /o experiència en l’entorn sanitari.

S'ofereix:

• Contractació indefinida
  • Jornada completa: 1620 hores – 37,6h setmanals.
  • Horari: presencial de dilluns a divendres.
  • Conveni SISCAT.
Posició tancada

• Ubicació: Barcelona (Espanya)
  • Tipus de Contracte: Indefinit